Skip to main content

Satu langkah...



putri semakin ligat berlatih berjalan...
mama biarkan saje putri paut lutut mama (bile mama baring atau duduk-angkat-lutut),
dan bergerak ke kiri n ke kanan...
sesekali putri lepaskan tangan dan imbang2kan badan...
tiap kali putri lepaskan tangan, putri punya la suka..
ketawa mengekek2 nampak 2 batang gigi sambil tgk mamapapa...
putri seolah2 sedang bagitau mamapapa yang putri dah bole berdiri dengan sendiri... =)

malam tadi,
sedang mamapapa asyik menonton rancangan kegemaran mamapapa "chuck",
putri pun asyik berlatih berdiri n berjalan...
kejap2 paut kat papa...
kejap2 paut kat mama...
bile bosan mamapapa tak layan putri, putri merangkak pegi kat sofa...
berpaut kat sofa pulak...
ade 1 waktu,
putri paut kat lutut papa..
lepas tu putri lepaskan tangan...
agak lama kali ni...
ade lah dalam 20sec..
lepas tu putri cuba melangkah...
muka putri?
punya la happy...
mamapapa pun happy same bile tgk putri happy... =)
tp mama tak snap picture sbb mama tak pegang hp...
mama jugak belum ade peluang nk amik video putri berdiri lepas tangan...
putri sayang...
mama tak sabar tgk putri melangkah lagi...
mesti mama makin tak larat nak kejar putri lepas ni...
huh...
 
video
video ni putri panjat sofa...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.