Skip to main content

Putri membesar dengan sihat!!

alhamdulillah...
putri mamapapa sedang membesar dengan sihat...
sudah hampir 10 bulan...
banyak mulut...
tengah makan pun nak cakap sampai tersedak2...
ni gigi dah 2...
tapi 2-2 pun belum tumbuh sepenuhnya lagi...
mujurlah putri kurang menggigit nenen...
keep it up,baby!
jangan gigit nenen,ok!


mamapapa memang tak manjakan putri dengan mainan...
tapi sesekali, mama belikan...
reaksi putri bile dapat mainan,
putri peluk erat2...
macam tak nak bg sape2 pun...
tp reaksi tu cuma 10 minit pertama lepas mama bagi putri mainan...
lepas tu....
huh!
patut pun papa tak bg mama belikan putri mainan sangat...


putri bukan sekadar banyak mulut,
tapi jugak, banyak kaki...
memang letih nak kejar putri merangkak laju2 sekarang ni...
ni sebab tak terkejar la ni...
putri berjaya panjat kotak printer!
syabas baby!
=)


sekian saja laporan tentang putri...
mama masih sibuk dengan projek yang mesti siap sebelum sabtu...
tinggal malam ni je nak siapkan semua nya...
ntah projek ape yang mama sibuk sangat tu! ;P
putri pun siap2 nak pegi keje? ~pakai topi keje papa~


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT