Skip to main content

Mama seorang suri rumah...

memang mama ber'impi' untuk jadi suri rumah...
kemas rumah, hias rumah dan jaga putri dengan sendiri...
mama memang suka buat sume benda sendiri...
selagi mama mampu, mama tak nak minta tolong orang lain...

menjadi suri rumah walau cuma sehari setengah setiap minggu,
buat mama rasa tak puas nak tgk sendiri perkembangan putri...
kalau bole, mama nak jadi orang pertama yang tengok putri pandai buat sesuatu...
tapi, tak bole... =(
mama akan terus berusaha ke arah itu!

mama tak pernah ajar putri pegang makanan sendiri...
dan mama rasa, opah pun tak pernah ajar putri pegang botol sendiri...
putri cuma tau nganga kecik2 je...
putri cuma nganga besar2 bile putri tak sabar nak nenen,
lepas tu mama sengaja lambat2 bg putri nenen...hihi..
kalau la bole,mmg mama nak rakam momen tu...
cuma mama takut terambil gambar nenen pulak... ;P

pertama kali putri pegang snack sendiri n suap sendiri...

  
sambil khusyuk tengok tv...

tapi bile snack tu dah pendek,
putri tak tau macam mana nak buat...
putri pun menangis minta mama suapkan...

manja nya putri mama ni...
tak tau la kenapa putri selalu sangat menangis...
dan suka memberontak bila tak dapat benda yang putri nak...
em...mungkin sebab masa mama mengandungkan putri,
mama selalu sangat menangis n selalu teringin macam2 tapi tak dapat...

kadang2 mama jugak tak sabar dengan putri yang kuat nangis...
padahal, macam tu lah perangai mama...
cuma sorang je yang bole sabar dengan kita...
dia lah papa putri...
kalau dia tak sabar dengan mama,
putri tak lahir didunia ni...

abang...kenapa abang sabar sangat dengan sayang? =(
2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT