Skip to main content

Kisah hujung minggu...

em...tak de apa yang menarik...
cuma, hari ahad papa tak keje, so mama rehatsikit buat keje2 rumah...

sabtu malam ahad, kita keluar cari barang dapur...
balik tu, papa bawak ronda2 pekan ipoh...
tak ade apa2 yang menarik pun kat pekan ipoh waktu malam...

ahad malam isnin, kita keluar pegi kedai computer...
computer ade problem lagi...
tapi, cuma papa je yang turun sbb hari hujan...
putri tinggal dalam kete dengan mama...
seperti biasa, ni la keje mama bile tinggal berdua je dengan putri...





sebenarnya mama tengah sibuk nak siap kan projek baru...
projek ape?
tentu lah projek menjahit baju putri... =)
nanti kan hasil nya...

tapi,entah bile bole siap...
putri asik kacau je...
papa pulak, tak support mama...
kurang2, tolong la layan putri...
kang mama shopping baju putri kang!
ni sbb nk berjimat la mama jahit sendiri baju putri...
sekian...terima kasih!
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.