Skip to main content

Putri dah pandai berdiri!

Saat mama tulis ni,
putri mama dah berumur 8 bulan lebih...
Putri tengah sibuk pulak berlatih berdiri...
apa saja yang lebih tinggi dari lantai,
putri akan jadi kan tempat untuk putri berpaut...
dan sekarang, bile putri dah bole berdiri,
putri cuba pulak lepaskan tangan sebelah...
kadang2, putri cuba lepaskan dua-dua tangan...
tapi mesti lah putri terduduk...
sebab kaki putri belum kuat lagi...

teruskan berlatih ye!
mama papa akan sentiasa tolong putri dan layan segala karenah putri...













pandainye putri mama senyum...
love u sayang...mama love u so much!

putri bebas berlatih berdiri dalam babycot sebab mama tak risau putri terjatuh atau terlentang atas lantai...
tp,mama kene jaga2 bile putri berlatih berdiri kat tempat2 lain seperti....

walker jadi tempat putri berpaut...
tgk tu! siap goyang2kan sebelah tangan bile dapat lepaskan tangan tu...



coffee table...


belakang papa...



pun belakang papa...



2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.