Skip to main content

Bila Putri Keluar Shopping Naik Stroller...

hari tu kite kuar beli barang2 dapur...
kite lalu satu kedai tu,mama terdengar...

"wei...tgk kaki budak tu..." 
kata seorang perempuan kepada kawan dia yang lain...
kemudian,diorang pun ketawa...


mama buat2 tak dengar n terus je jalan...
lalu kedai yang lain pulak...
mama bertentang mata dengan orang kedai tu...
mama senyum dan orang kedai tu cakap...

"anak u tu...kaki dia...hehe" kata seorang aunty cina...
"yela...dia memang macam tu..." jawab mama sambil geleng kepala...
aunty tu senyum2 je sambil tengok kaki putri...



macam gini le rupa putri tiap kali naik stroller...
ish..ish...
selalu naik 1 kaki je...
tapi hari tu naik sampai 2-2 kaki sekali...




mama turunkan kaki putri...
putri naik kan lagi...
(dapat naik 1 kaki pun jadi le...)




ngantuk sangat anak mama...




sampai tertido dalam keadaan macam ni...


v(^-^)v

3 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.