Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2011

Putri berjalan2 (eh...atuk yg dukung) di Cameron Highland...

Putri Naurah...
dah lame mama tak update perkembangan Putri mama ni...


sabtu lepas,kita ke cameron...
hadiah dari papa untuk mama sbb lahirkan Putri...
(papa tak ckp pun macam tu,mama yang perasan..hehe..) dan hadiah untuk Putri yang berumur 7 bulan...
walau cuma ke cameron,mama cukup happy...
sbb mama rasa ni lah percutian yang mama betul2 enjoy!


so,just enjoy your photos ya sayang...
you are so adorable to mamapapa... =)






















gambar selebihnye,Putri tgk dlm album bile dah besar nnt ye... 
(^o^)v

Putri Shooting Iklan Deodorant!

pada hari ahad, mama bawak putri shooting iklan KETIAK!
TAKE 1...ACTION!

INGIN KETIAK MENAWAN SEPERTI PUTRI?

ANDA PASTI BERPUAS HATI DENGAN KETIAK ANDA!

HARUM SENTIASA... =)

DAN SELESA.. (TIDAK BERBULU..HEHE)

TIDAK MALU2...
GEMBIRA SELALU... (^-^)v

TIRU LAH MACAM SAYA.. =)

TIDAK PAKAI APA2 ...HEHE

CUT!

PUTRI TENGOK MAMA EDIT SHOOTING DIA..

Tom Tom Bak!

lagu turun temurun...
TOM TOM BAK.. MAK YONG JAMBU.. MANA DIA BUDAK.. DALAM KELAMBU.. BUAT APA.. MAKAN TEBU.. TEBU SIAPA.. TEBU ATUK RABU.......
ni la wajah2 Putri bile main tom tom bak dengan mama... mama suka sebab putri akan ketawa besar.. ps: ketawa yang tak ada bunyi...








sepetnye anak mama!

Bila Putri Keluar Shopping Naik Stroller...

hari tu kite kuar beli barang2 dapur... kite lalu satu kedai tu,mama terdengar...
"wei...tgk kaki budak tu..." 
kata seorang perempuan kepada kawan dia yang lain...
kemudian,diorang pun ketawa...


mama buat2 tak dengar n terus je jalan... lalu kedai yang lain pulak... mama bertentang mata dengan orang kedai tu...
mama senyum dan orang kedai tu cakap...
"anak u tu...kaki dia...hehe" kata seorang aunty cina...
"yela...dia memang macam tu..." jawab mama sambil geleng kepala...
aunty tu senyum2 je sambil tengok kaki putri...


macam gini le rupa putri tiap kali naik stroller... ish..ish... selalu naik 1 kaki je... tapi hari tu naik sampai 2-2 kaki sekali...




mama turunkan kaki putri...
putri naik kan lagi...
(dapat naik 1 kaki pun jadi le...)




ngantuk sangat anak mama...




sampai tertido dalam keadaan macam ni...


v(^-^)v

Putri dan Walker...

mula2 putri naik walker,putri nangis... hari ke 2 naik walker,putri nangis jugak n tak nak duduk lame2... hari ke 3,putri dah tak nangis... =) senang sikit mama nak buat keje lepas ni... fuhh!


Menduakan Putri

jujurnya, masa mula2 lahirkan putri, mama rasa tak kisah kalau putri dapat adik lagi... tapi, bile putri dah pandai main2, pandai ketawa, pandai bercakap dalam bahasa putri, pandai golek sana sini, pandai macam2 lagi, mama rasa mama belum cukup puas nak main dengan putri setiap hari... dan mama rasa,mama belum mahu menduakan putri... tapi, orang2 dulu kata, kalau baby dah hisap ibu jari kaki, tu maknanya dia nak dapat adik lagi... oh no! tengok la ape yang selalu putri buat tiap kali mama salin pampers putri... !!!






HUH!

Just enjoy the photos!

6 BULAN YANG LALU...





6 BULAN KEMUDIAN...